سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403
 اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با معرفی برگزیدگان و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي بازگشت


با معرفي برگزيدگان و با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

اختتامیه جشنواره تجسمی فجر فردا در تالار وحدت برگزار می شود

اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با معرفی برگزیدگان و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي یکشنبه 13 اسفندماه در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، جشنواره تجسمی فجر با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، مسوولان و هنرمندان و با معرفی برگزیدگان پس از یک ماه برگزاری ساعت 18:30 روز یکشنبه 13 اسفندماه در تالار وحدت به کار خود پایان می دهد.

پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، پوستر، عکاسی، مجسمه سازی، تصویرسازی، کاریکاتور، مقالات علمی و فیلم های مستند تجسمی از 14 بهمن ماه در تهران، 11 استان و دو کشور آمریکا و آلمان برگزار شد که برگزیدگان این رشته ها در اختتامیه معرفی می شوند و طوبای زرین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر اهدا می شود.

رونمایی از کتاب پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، تجليل از مفاخر هنرهاي تجسمي فجر و نمایش گزارش های تصویری از این رویداد از دیگر برنامه های اختتامیه جشنواره است.

با پايان پنجمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر نمايشگاه هاي آثار جشنواره در موزه هنرهاي معاصر تهران، موزه هنرهاي ديني امام علي (ع) و فرهنگسراي نياوران پايان مي يابد اما نمايشگاه آثار خوشنويسي، نگارگري و مجسمه سازي جشنواره تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر

تاريخ خبر:  1391/12/12